HTML

T L T C Bulldogság

Bulldog az egész világ és én vagyok benne a marionett bábu.

Friss topikok

Címkék

2008 (4) 2009 (1) 2010 (5) anglia (13) angol (3) angolbulldog (2) austin (2) best (1) bis (7) bitch (1) bob (21) bob. (1) bos (10) boy (5) breeder (1) brindle (2) bull (1) bulldog (34) bulldog. (1) bulldogger (1) cac (3) cacib (2) carberry (1) cc (4) celeb (1) champion (2) chris (1) cica (1) club (3) craziness (2) cruelty (1) crufts (1) csíkos (3) daphne (1) dog (6) dogshow (1) dominans (2) england (2) érdekes (1) erossino (5) euro (2) fehér (2) fenotípus (2) folding (1) gén (2) genetika (2) genotípus (1) golden (1) grifo (1) harry (1) (1) holland (1) hungary (1) iceglint (1) jazmin (1) judge (1) junior (1) kacsa (1) kan (3) kiállítás (25) kiállítás. (1) klára (1) klári (1) kölyök (2) kylie (1) leaflet (1) leg (3) lemon (1) leo (1) leoniso (4) lotty (1) love (2) luton (7) m (1) macska (1) mentés (1) mona (1) moon (1) new (1) noe (1) olasz (1) panda (1) piebald (1) puppy (4) rcc (1) recesszív (2) red (1) res (2) rescue (1) rita (1) shakira (1) show (27) show. (1) slovenia (1) special (12) statue (1) szín (1) szobor (2) szuka (2) till (1) tltc (2) to (1) towel (1) uk (1) video (1) vörös (1) westminster (2) zsargal (1) Címkefelhő

Linkblog

Everithing is new at TLTC kennel

2010.01.03. 21:33 tltcbulldog

Hónapok óta vártuk őt és napok óta törtem a fejem hogy mikor hozzam el.

Nos itt van már nálunk és itt van és ide pisil ...és...és...és ide kakil, itt sír, itt tombol. Minden időm rámegy. Ezt akartam én? :) Igen. sőt Persze, hogy ezt akartam és ez volt az álmom, hogy itt legyen velem és mindennapjaimat csinosítsa, díszítse. Mától elkezdődött és mostantól együtt töltjük minden percünket.

Itt van ő. Itt van Austin, Marble Arch kennel-től, Varga Oliver barátomtól.

Az anyakönyvezett nevén, MARBLE ARCH DRESSED TO LOVE TILL CRAZINESS. 

Itthon készült képeink következnek, ahol Klára cicám rögtön adoptálta magához a csimótát és apja, Leo kicsit idegenkedve, de megprobált játszani vele is. :) 

...és rövidke játék, nagy kajálás, sok-sok pisi, kisebb adag k@ki után jókat szundítottam ám az új otthonomban. Képzeljétek el tesók, itt van egy nagyon fura bulldog, vagyis azt hiszem az, de nagyon puha és szeret engem. Játszottam is vele. Azt hiszem Klára a neve, mintha így szólította volna az a kínai ember, aki elhozott ide. Remélem nem konyhára szánt engem. Mindenesetre jól fogok viselkedni, ha ilyesmi szándéka volna, nyilván meggondolja magát, ha rendes vagyok.   

Sokáig aludtam, mire felkeltem már meg is nőttem ám. Most már nagy kutya vagyok, azt hiszem. Kint is kakiltam, egyszer. Szerintem jól sikerült. 

Nos közösen írtam Austinnal ezt a posztot. Helyesírási hibákért ne engem okoljatok. :) Ja, meg lehet ám dicséri a kiskutyámat, itt kommentben is:)

Valamit, vagyis valakit majdnem kihagytam. Rita barátnőmet. Együtt mentünk Austinért, nem keveset tanakodtunk azon, hogy őt hozzuk el vagy egy másikat. De végülis egyöntetűen őmellette döntöttünk. Ugyanis 2010-2011 évadra kutyát is szeretnénk vinni kiállításokra, nem csak "a nagyarcot", hogy kutyások, bulldogosok vagyunk. :)

 

3 komment

Címkék: klára austin bulldog leoniso

A bejegyzés trackback címe:

https://tltcbulldog.blog.hu/api/trackback/id/tr781643335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pinkbull · http://pinkbull.blog.hu 2010.01.07. 17:32:09

Kedves Zsargal!
Austin épp olyan mesegyönyörű, mint a többi kutyád. Nagyon sok sikert és sok boldogságot kívánunk hozzá!
Elképesztő, hogy még alig telt el pár nap az idei évből, de máris ontod a blogbejegyzéseket. :)
Nagy puszi a kis gyönyörűségnek!
Eszti & Pocok

tltcbulldog · http://www.kutyavari.hu/tltc 2010.01.11. 10:14:27

Kedves Pocok és Eszti!
Köszönjük szépen a kedvességeteket és a jó kívánságokat és igyekszem érdekessé tenni a blog témákat. Majd meglátom hogyan sikerül. :) Zsargal és tltcteam

lara74 2012.09.02. 20:47:20

Gyönyörű a Bébid,Zsargal!Tünemény!
Már megint irigykedünk..:)!Leo hogy van vele?Megnézném mit alakítanak..

süti beállítások módosítása