HTML

T L T C Bulldogság

Bulldog az egész világ és én vagyok benne a marionett bábu.

Friss topikok

Címkék

2008 (4) 2009 (1) 2010 (5) anglia (13) angol (3) angolbulldog (2) austin (2) best (1) bis (7) bitch (1) bob (21) bob. (1) bos (10) boy (5) breeder (1) brindle (2) bull (1) bulldog (34) bulldog. (1) bulldogger (1) cac (3) cacib (2) carberry (1) cc (4) celeb (1) champion (2) chris (1) cica (1) club (3) craziness (2) cruelty (1) crufts (1) csíkos (3) daphne (1) dog (6) dogshow (1) dominans (2) england (2) érdekes (1) erossino (5) euro (2) fehér (2) fenotípus (2) folding (1) gén (2) genetika (2) genotípus (1) golden (1) grifo (1) harry (1) (1) holland (1) hungary (1) iceglint (1) jazmin (1) judge (1) junior (1) kacsa (1) kan (3) kiállítás (25) kiállítás. (1) klára (1) klári (1) kölyök (2) kylie (1) leaflet (1) leg (3) lemon (1) leo (1) leoniso (4) lotty (1) love (2) luton (7) m (1) macska (1) mentés (1) mona (1) moon (1) new (1) noe (1) olasz (1) panda (1) piebald (1) puppy (4) rcc (1) recesszív (2) red (1) res (2) rescue (1) rita (1) shakira (1) show (27) show. (1) slovenia (1) special (12) statue (1) szín (1) szobor (2) szuka (2) till (1) tltc (2) to (1) towel (1) uk (1) video (1) vörös (1) westminster (2) zsargal (1) Címkefelhő

Linkblog

My present for my Bulldogger Friends for all over The World

2010.01.31. 11:54 tltcbulldog

Egyre unalmasabbak a nappalok és éjszakák, sok hó miatt. Már kutyák sem jönnek ki a hóba játszani, ki kell "rugdosni" őket. Látnád, milyen szemekkel néznek rá az emberre, hogy ekkora hóba "kizavarom". Azért teszem ... mondjuk a salakanyagukat kint válasszák ki magukból. Különben képesek lennének odaadagolni bentre, nekem. :) Gondolják, sok hűhó, semmiért.

Nálunk sok a hó, mindenét!

Mostanság a tél kicseszik velem minden reggel. Hát én is kicseszek vele. Elszórakozgatok magamban és lesz@rom, hogy tél van. Ime az eredménye, a legújabb bulldogom.

Nem "Sznoó Vájt" ez kérem. Ő White King. Ezt a nevet adtam neki. Tudjátok "név kötelez". Sznoó Vájt az túl lányos lenne, mert a Hókefélke gyermekeknek való, rajzfilmes változatát így hívják az angolszászok.

Nos tettem-vettem magam az udvarban és egy-másra alakult a dolog. Ha elcseszem fogpiszkáló sem lesz belőle, legfeljebb szájvíz. Így óvatoskodtam-ügyeskedtem. Mire végeztem, jöttek Ritáék... ebben a hóban-fagyban, kutyát nézni. Érted?! Nemcsak Austin-t hanem White King-et is megmutattam nekik, ha már itt vannak.

Austin-nak kell egy kicsit nőni, hogy kinges kategóriába kerüljön. Ja ez a szép, finn-szabású, kötöttsapka Kira Mörsky barátnőmtől jött kari-ra, ajándékként. Szép. Ugyééé?

Szépen beállítottam, ahogy ilyenkor illik. Az első benyomás sokat számít a kiállításokon.  Otthon sem árt "lásd, milyen szépen tudok viselkedni!" figurát elővenni.

Köszönhetően a gyakorlásnak és a "nem izgulunk"-nak, Ritától szép bírálatot kaptunk. Lentebb megnézhetétek a bírálatát, teljes terjedelmében. Sajna, angolul van, de aki bulldogos-kutyás, így is látja, hogy szép kutya Fehér Király-om. :)

Ezen a képen Rita éppen két kutyát "szemlél" egyszerre, két kezével. Az egyiken az állkapocs görbületet, a másikon mellkas mélységet.

Itt a krikita...

Vasárnap délelőttömet hóban töltöttem kint, a délutánomat hólében töltöm bent.

Mindenkinek jó hét kezdést kívánok!

 

          ui.: ...mintha láttam volna egy fecskét repülni az házam felett. Biztos meg van kettyósodva Szegényke, vagy én vagyok megzakkanva tavasz várástól...

 

Folytatás és A hóbull bulldog renovációja...

2010.02.02

Nos sok kritika érte a bulldogomat. Ilyen is... és olyan is. Volt, aki szerint halszája van (Roncsi) és volt aki tenyésztésbe szeretne fogni és fagyasztott spermát kért tőle. :) Mint, ahogy bulldogok általában, White King is megosztja a véleményeket. Eddis senki nem ment el mellette megjegyzés és komment nélkül.

Olyan ember probálok lenni, aki kritikákból tanul (bevallom, nem könnyű) és kijavítottam a hibáimat. Kisebb nagyobb sikerrel.  Ime lentebb néhány kép a tapasztgatás és renoválás után. :)

...valahogy így néz ki, amikor reggel kilepek az ajtón. Korareggel ember csak lézeng, üres a feje, csak egy fogkefe járt benne, semmi más. A gondolatok majd, a messzéből érkezik egy fini-fekete után. ( nem pálinkával kezdem a napom) 

Nos Rony, megnézheted, hogy nem is annyira halszájú a hóbullim.                                  Viszont ragyás lett.     Úgy vélem, rogyás lesz a vége.

Itt a tavasz és jön a meleg. Szegény Ő sem bírja a meleget. Evvel nem vagy egyedül White King. :) Ezeket a képeket nem éri a sérelem, remélem, mert túl nem élem.

 

 

SNOW BULLDOG Sculpture at To Love Till Craziness Kennel.

BIG BULLDOG STATUE from SNOW by Zsargal. 2010.02.02.

 

Fenti szöveget azért találtam ki, hogy idegenek is rátaláljanak, ha hóból készült bulldog fejet akarnak venni maguknak. :)

Lehet találok egy madarat, aki rálicitál. Legalább megkérdem tőle, merre jár az a fránya fecske, akinek már ide kellene jönnie. Ide... Ide ... Hozzánk. Éééérted?

 

 

9 komment

Címkék: show austin bulldog 2010 rita

A bejegyzés trackback címe:

https://tltcbulldog.blog.hu/api/trackback/id/tr191716601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kupakos.rita 2010.01.31. 16:50:27

Kedves Zsargal,

Nagyon köszönöm Neked, hogy egy ilyen kitűnő kutyát bírálhattam az udvarodban, mint Snow King.
Szívem szerint a Best in Show címet is oda adtam volna neki, de Austin mellkas mélysége jobban meggyőzött.
Meg aki ekkorát tud harapni Zsoltba az csak BIS győztes lehet :)

tltcbulldog · http://www.kutyavari.hu/tltc 2010.01.31. 16:53:51

Kedves Rita!

Nagyon szépen köszönöm. De kommentből is látszik, hogy jobban tetszett neked Austin, mert szegény White King neve és elíródott Snow King-re. :) Túléljük, túléljük...
Remelem párod nem vérzett el hazáig Austin toroktámadása után:):)

kupakos.rita 2010.01.31. 18:39:31

@tltcbulldog: Az a fránya Snow White kavart meg. De mit számít? A lényeg, hogy nálam Austin a nyerő, mivel szegény White Snow (így még nem hívtam :) ) olyan bulldog ami nem bírja a meleget és nem csak zihálni fog, de bele is fog pusztulni :(

tltcbulldog · http://www.kutyavari.hu/tltc 2010.01.31. 18:40:50

jajjjjj. Nem White Snow, hanem White King. KING KING KING....KING!

pinkbull · http://pinkbull.blog.hu 2010.01.31. 22:29:26

Kedves Zsargal,

azt gondolom, hogy megártott Neked a sok tél és hó, és túlpihented magad a semmittevésben, amelyre ez az időjárás kárhoztatja az embert. :) Mindez és a bulldogsággal fertőzöttség késztethetett csak ilyen különleges mutatványra, mint (várjunk, most akkor hogy is hívják?) White King "megszülése". :) Szerencséje, hogy kézügyes vagy, különben ki tudja mi lehetett volna belőle? :)
Nagyon szép hó-bulldog lett, gratula! Remélem Austinból nem lett hó-kutya. :)

tltcbulldog · http://www.kutyavari.hu/tltc 2010.01.31. 22:32:42

Austin túlélte a kinti minuszokat és bentre plusz melót csinál nekem. :)

Nos White King:) Ugye, szépe lett? Hát igyekeztem és mindenkinek szántam ajándéknak. Neked is Eszti, na meg Pocok-nak is. Ez egy olyan ajándék "adtam is, nem is", kaptátok is, nem is". :)

Zs

ZsuKa 2010.01.31. 23:09:31

:-)
Én Kingnek adnám a Best in Snow címet! :-)

tltcbulldog · http://www.kutyavari.hu/tltc 2010.01.31. 23:11:17

Drága Zsuka!

Én is azon dolgoztam egész délelőtt, hogy King legyen a király az udvarban. De hát ízlések és pofonok. Hál isten pofon elmaradt :)

Zsargal

pinkbull · http://pinkbull.blog.hu 2012.09.02. 20:47:12

@tltcbulldog: Egyszerűen gyönyörű lett. :)
Mi pedig köszönjük is, nem is. =)

süti beállítások módosítása