HTML

T L T C Bulldogság

Bulldog az egész világ és én vagyok benne a marionett bábu.

Friss topikok

Címkék

2008 (4) 2009 (1) 2010 (5) anglia (13) angol (3) angolbulldog (2) austin (2) best (1) bis (7) bitch (1) bob (21) bob. (1) bos (10) boy (5) breeder (1) brindle (2) bull (1) bulldog (34) bulldog. (1) bulldogger (1) cac (3) cacib (2) carberry (1) cc (4) celeb (1) champion (2) chris (1) cica (1) club (3) craziness (2) cruelty (1) crufts (1) csíkos (3) daphne (1) dog (6) dogshow (1) dominans (2) england (2) érdekes (1) erossino (5) euro (2) fehér (2) fenotípus (2) folding (1) gén (2) genetika (2) genotípus (1) golden (1) grifo (1) harry (1) (1) holland (1) hungary (1) iceglint (1) jazmin (1) judge (1) junior (1) kacsa (1) kan (3) kiállítás (25) kiállítás. (1) klára (1) klári (1) kölyök (2) kylie (1) leaflet (1) leg (3) lemon (1) leo (1) leoniso (4) lotty (1) love (2) luton (7) m (1) macska (1) mentés (1) mona (1) moon (1) new (1) noe (1) olasz (1) panda (1) piebald (1) puppy (4) rcc (1) recesszív (2) red (1) res (2) rescue (1) rita (1) shakira (1) show (27) show. (1) slovenia (1) special (12) statue (1) szín (1) szobor (2) szuka (2) till (1) tltc (2) to (1) towel (1) uk (1) video (1) vörös (1) westminster (2) zsargal (1) Címkefelhő

Linkblog

Bulldog Rescue avagy sírás kerülget.

2010.02.15. 20:31 tltcbulldog

RESCUE & REHOMING

  Elnézést kérek mindazoktól, akik nap mint nap benéztek hozzám itt, blogomon újabb posztot keresvén. Nem volt lelki erőm, hogy írjak és szinte mindenkivel összevesztem az utóbbi napokban. Nem tudom, van e köze hozzá annak, hogy egy nagyon szerencsétlen csapatra leltem. Javítom, egy nagyon szeretcsétlenül járt bulldog csapatra.

Nagyon szerencsétlen a csapat, mert bulldognak születtek és valószínű bulldogokat szültek.

Nagyon szerencsétlen a csapat, mert már megöregedtek és valószínű nem szültek többé bulldogokat.

Nagyon szerencsétlen a csapat, mert ott voltak, ahol... és mivel már "hasztalan kor"-ba kerültek, senkinek nem kellettek.

Az egyik délután felhívott Szabóné Kati. Kati talált rá erre az embertelen helyre, ahol a kutyák ketrecben élték le az életüket, 10-20 cm-es szarpárnán. Gödröt ástak a szarkupacban, hogy kényelmesebbé tegyék a fekhelyüket, ha már ez jutott nekik. :(

Kati sírt és rítt a telefonba, telefon is rítt a visszhangtól, mondván ... hogy van egy "tenyésztő", aki abbahagyta tenyésztést és sanyarú sorsra jutottak a bulldogjai. A héten meghalt három is közülük, a gazda elmondása szerint szomszédok megmérgezték. Fűtettlen, kinti ólakban és üresen hagyott lakásrészekben vannak elszórva, elhelyezve a bulldogok. Segítsünk a kis malacokon, segítsünk közösen, ahogy tudunk... 

Nem is lenne gond a fűtettlenséggel, ha júniust vagy júliust írnánk. Sajnos most január és február van, közel 30-40 cm-es havas dunyhájával és az éjjel-nappali mínuszaival. Aznap este közösen elmentünk hozzájuk. Na nem a "gazdák"-hoz, hanem a bulldogokhoz. Nehezen, de beengedtek, csináltam néhány képet az engedélyük nélkül. Leszartam, mit mondtak és mit nem akartak, csináltam képeket. Látni kell ezt másoknak is. :( Szomorú voltam és most is szomorú vagyok.  Kati be sem tudott jönni, lelke az ajtóban megállj-t parancsolt neki. Ő kint sírt-rítt, én bent törölgettem könnyeim, nem csak a látványtól, hanem az ammóniától, a húgy- és szar szagától.

Ezek a képek ott készültek, ahova még beengedtek, de volt ahova már nem engedtek be. Gondolom nem azért, mert ott jobb, szebb, tisztább a hely és féltek attól, hogy becipelek valamilyen fertőzést. Többszöri hívogatás és egyeztetés után csak azokat a bulldogokat tudtuk elhozni 3 nappal később, akik tényleg már nem kellettek nekik és nem tudták volna eladni senkinek. A többit (nem tudom hányat) el szeretnék adni. Féltek, hogy mi biznisz-t csinálunk a bulldogjaikból. Szomorú... és szomorú... :( Időközben A NOE Állatotthon Bulldogmentő Csoportjával egyeztetve, elhelyezésükről gondoskodtunk. Jelenleg Csáki Mónikától lehet érdeklődni az állapotukról ( +3670 940 1800-as telefonon este 5 után).

 Kóos Lehel barátom nagyot segített, velem jött a kutyákért. Együtt mostuk le a szarcsömbörlékeket róluk és együtt műtöttünk és együtt kezeltük a bulldogokat. Köszönöm a támogatását. Úgy érzi az ember ilyenkor, hogy nem bomlott meg az elméje véglegesen és más is hasonlóan gondolkodik, és segít a "peremkerület hasztalan lénye"-in. A bulldi lányok három napig rendelőnkben voltak elszállásolva, amíg a kezdeti ellátásokon és műteteken átestek. Miki, Rony és Viki ahogy tudtak, sürögtek-forogtak körülöttük és amennyit bírták simogatták-dédelgették. Köszönöm nekik és köszönöm mindenkinek, aki segített rajtuk, a szerencsétlenül járt bulldogokon. Volt mit tenni, volt mit pótolni és most is folytatódik Csáki Móniéknál. Ezúttal kérek mindenkit, hogy látogasson el a Noé-s Bulldogmentők weblapjára és támogassa őket, ha tudja.

 Ilyen és ehhez hasonló állapotban hoztuk el őket.

Ezt a bulldog lányt véglegesen elaltattuk, mert menthetetlen állapotban volt. Számára "Megváltás" volt a halál. Nagyon sajnáltuk, de nem tudtunk mást tenni. Későn mentünk érte. Sajnos.           Um Ma Ni Pad Mi Hom Kisasszony!

Őt külön tartották, mivel szerintük folyton tüzelt, nem lehetett mással együtt elhelyezni. Nem tüzelés volt az, hanem petefészek rák és méhciszta. Emiatt folyamatosan ürült a váladék a pérájából.                               Betegségének köszönhetően nem ketrecben kellett görnyednie, de ahol élt, az sem volt dormeó matracos, selyempárnás luxusság.

A műtétje után gyógyulásnak indult és most Csáki Móninál van, és várja a másik csajszival együtt azt a valakit, aki szeretgetné élete hátralévő éveiben.

 

Ne értsen félre senki, nem vagyok véresszájú, feljelentgetős "állatvédő". Csak egy vagyok a sok közül, egy közületek. Csak annyira vagyok állatvédő, amennyire mindenki más is, amennyire minden érző-szerető embertársunk. Szeretném ha megértené mindenki, hogy a segítség sokszor nem nagy teher és nem nagy erőfeszítés. Csak egy kis időt szakítsatok rájuk és látogassátok a  Bulldogmentők weblapját. Segítsünk azoknak, akik mindennap küzdenek hasonló szituációkkal, segítsünk a Bulldogmenedéket tető alá hozni, hogy könnyítsünk a dolgukon.

A Bulldog fajtamentő csoport számára adómányt és az adó 1%-át is lehet eljuttatni.

Mivel a Bulldog fajtamentő csoport Noé-s csapat szerves tagja, így az adód 1%-át Noé Állatotthon Alapítványnak utald át, hogy a bulldogok is kapjanak belüle.

Szóval: A kedvezményezett adószáma.:    

1
8
1
6
9
6
9
6
-
1
-
4
2


A kedvezményezett technikai neve, száma.: Noé Állatotthon Alapítvány

2
0
0
6

 

 Ha valaki még az adója 1%-án felül is tud adakozni, a lenti számokat érdemes észre venni.

A számla száma.: 11710002-20085023

Mivel a válság miatt egyre kevesebb kutyát, egyre kevesebb bulldogot adnak el pénzért, várhatóan nagyon meg fog nőni az ehhez hasonló vagy ennél durvább körülmények közé keveredett, szerencsétlenűl járt bulldogok száma a "tenyészetek" és "puppy mills"-ek felszámolása miatt (Ez tény). Kérem az érző embereket, ha hasonló esetekről szereznek tudomást, probálják felvenni a kapcsolatot a Bulldogmentő csoporttal. Halasztást nem tűr.

Ez egy velőbe maró téma és lélekölő jelenség, de nem tudtam nem megírni. Mire való a blog ha nem ilyenekre. Megigérem a következő biztosan boldogabb, bulldogabb téma lesz.

 

 

:( :(  Nem mindig fenékig tejfölös az élet, néha nyakig szaros. :( :(

 

 

 

24 komment

Címkék: bulldog rescue

A bejegyzés trackback címe:

https://tltcbulldog.blog.hu/api/trackback/id/tr981761435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pinkbull · http://pinkbull.blog.hu 2010.02.16. 15:57:41

Drága Zsargal!

A Bulldog mentés fórumról nem derült ki szegény bulldog csajszik sorsa, de most - Neked köszönhetően - igen. Gyönyörű világ lenne, ha nem születnének ilyen postok, mert nem lenne miért születniük, de sajnos ez a gyönyörű világ egyelőre várat magára.
Nem tudom, csak feltételezem, hogy az ideiglenesben nálunk lévő francia bulldog maminak is hasonlóan jó sora lehetett, de neki ez már homályba vesző múlt csupán. Remélem Vanishnek és Persilnek is minél előbb akad valaki, aki elfeledteti velük ezeket a borzalmakat, amiket ember biztosan nem képes elfelejteni sosem.
Légy erős ezután is, mert látod mekkora szükség van Rád itt!

Puszi,
Eszti&Pocok&Csengő :)

tltcbulldog · http://www.kutyavari.hu/tltc 2010.02.16. 16:06:01

Drága Eszti!
Nem fog eljönni az az idő, amikor a bárány békében legelészik a farkasok között. Lehet lesz egy-egy olyan eset, amikor bárány és farkas egy fészekaljban pihen, de a báránynak nem lesz békés álma soha. Ehhez hasonlóan mindig is lesznek ilyen és ehhez hasonló esetek. Ha nem bulldogokkal, akkor más állatokkal. Ez olyasmi mint... fekete és fehér, hideg és meleg, yin és yang... stb. Ezért azoknak kötelessége gondoskodni és segíteni azokon, akik rá vannak utalva. Azt hiszem.
zsargal

sensimilla 2010.02.16. 16:06:12

én meg aggódom a bulldogom miatt, ha kicsukom az előszobába a kutyaágyával együtt, mert szegény ott fázik... (csak 17 fok van)

örülök, hogy vagytok, hogy vannak akik ilyen helyzetekben segíteni tudnak.

tltcbulldog · http://www.kutyavari.hu/tltc 2010.02.16. 16:10:31

Kedves Sensimilla!

Látom, nálad nem kell kommandóznom. :)

Bulldog ide - bulldog óda, minden kutya megérdemli, hogy legalább élőlényként bánjunk velük, nem holmi használati tárgyként. Nekik az ember a legjobb barátjuk. Fordítva már nem annyira állja meg a helyét.
zs

dosmil 2010.02.17. 20:03:48

Szia Zsargal.. pffff..nem akartam beírni ..de ezt nem bírom szó nélkül hagyni...elképesztő ami a képeken van..az életembe nem láttam ilyet még..és tudod,a tulajdonosát,akit nem veszek ember számba,és igazából nem tudnék rá mondani megfelelő jelzőt ,mert egy aggyal rendelkező lény nem tart semmilyen állatot ilyen körülmények között..ez egy barom szadista ,de a megfelelő jelzőt inkább nem írnám le..szóval ezt az "élőlényt" aki végignézte hogy ezek a bulldogok ilyen állapotba kerültek,kívánok neki hasonló körülményeket és életet..na de a lényeg hogy megmentettétek őket,és talán mostantól egy új élet kezdődhet nekik.....hát puszi neked ,és a többieknek érte..pfffffffffffff..lemonvom bulldogs!

tltcbulldog · http://www.kutyavari.hu/tltc 2010.02.17. 20:11:46

Szia Gabi, Kedves Lemon Vom-osok! Mint láthatjátok, én sem írtam jelzőket azokra, akik ilyen körülmények között tartották azokat az állatokat, akiket mi oly annyira szeretjük. Egyszerűen nincs az a jelző, vagy főnév és melléknév kapcsolat, ami megfelelő lenne. Muszáj volt ezt megírni hogy, az emberek gondolkodjanak azon, amikor egy ilyen helyről kis kutyát vagy kutyát visz haza pénzért, mit is tettek voltaképpen. A pénzükkel tovább táplálják ezeket a szörnyűséges állapotokat.
Köszönöm, hogy kommenteztél.
Zsargal

bullangel 2010.02.18. 20:21:09

Édes Zsargalom... Mikor egyik nap erről beszéltünk,te mesélted nekem, hogy milyen dolgon mentél keresztül. Azonban a legnagyobb rémálmomban sem gondoltam volna, hogy ez ennyire "embertelen" állapot volt. Ezt az embert mélyen elítélem, tette számomra megbocsáthatatlan!!!Olyan mélységesen alázta meg ezeket a kutyákat, tiporta el ezeknek a jószágoknak az összes emberbe vetett bizalmát, hogy erre semmilyen jelzőt nem lehet használni! Én a képek láttán csak azt kívánom a "mélyen tisztelt tenyésztőnek", hogy élete sodorja olyan helyzetbe, hogy ezeket a szenvedéseket, nélkülözéseket átélje, megtapasztalja! Remélem olvassa a sorainkat és talán elgondolkozik a tettén! Nem találok szavakat...Bízom abban, hogy a megmentett kutyák hamarosan szerető otthonra lelhetnek, ahol talán el tudják felejteni azt a nyomorúságot, amit eddig el kellett szenvedniük... Köszönet a munkátokért.. millió puszi és ölelés neked...Kata és a bullangelek

tltcbulldog · http://www.kutyavari.hu/tltc 2010.02.18. 21:09:41

Drága Kata! Látod, nem lehet ezt szóban kifejezni. Ezeket a képeket látni kell ahhoz, hogy megértsük mikre képesek az emberek. A képekről hiányoznak azok a szagok és hangok, amik ott fogadtak és az is hiányzik, ahogy ránk néztek a kutyák. Én úgy vagyok hogy senkinek nem kívánok ilyen sorsot, még azoknak sem, akik erre a sorsra juttattak a kis állatokat. Ez nem méltó senkinek, semmilyen élőlénynek. Mostantól azon vagyunk/legyünk hogy segítsünk Bulldog fajtamentő csoporton, hogy ők segíthessenek a rászorulókon.
Köszönöm hogy mellettünk vagy és köszönöm hogy reagáltál. Zsargal

holdvary 2010.03.05. 10:09:43

Kedves Zsargal!

Szívszorító amit lehet látni!
Hasonló eseteket eddig csak az Animal Planeten láttam, de ott több ezer dolláros bírság és akár 1év börtön is dukál az ilyen "bántalmazónak".
Nem tudom leírni, hogy gazdának.
Szörnyű , sokkoló de igaz amit látunk.(sajnos)
Neked és a Tiemnek szép napot kívánok.

Baráti üdv. Kati és a Holdvári Macák

tltcbulldog · http://www.kutyavari.hu/tltc 2010.03.05. 10:12:44

Kedves Holdvári Macák és Drága Kati!

Köszönöm a jó kívánságot és viszont kívánjuk!

Itthon is van egy állatvédelmi törvény. Sajnos itthoni gyakorlat mindig annak kell igazát bizonyítani aki ártatlan. Mivel szegény állatok nem tudnak maguk érdekeit képviselni, nekünk az állatszerető embereknek össze kell fognunk. Azt hiszem.

Zsargal

Dorina és Roland & Bulldog lányok 2010.03.08. 00:00:30

Kedves Zsargal!

Nagyon örülünk, hogy valaki végre elindította az ilyen könyörtelen bulldog tenyésztők felszámolását! Szerintünk az a nagyon szomorú ebben az egészben, hogy a magyar tenyésztőket pl. a külföldiek vagy bárki aki bulldogot akar venni majd az ilyen udorító szaporítók után itélnek meg. Jobb lenne ha minnél hamar felszámolnák az ilyen telepeket, hogy csak azok maradjanak akik a bulldogokat igazán magukért, nem a minnél több kölyökért szeretik.

Sok sikert a továbbiakban!

Üdv: Dorina és Roland & Bulldog lányok

tltcbulldog · http://www.kutyavari.hu/tltc 2010.03.08. 00:05:06

Kedves Dorináék!

Szomorú dolgok ezek és az is hogy ilyenekről kell nyilatkozni. Remélem nem ez a "jelenség" az, ami a gyakoribb. Inkább az, amiért minden állatszerető ember tesz maga körül.
Amúgy magyarországi bulldogokról nagyon jó véleménnyel vannak külföldön és az anya hazájában Angliában is. Bízok abban, hogy korábban nem igen volt fent említetthez hasonló eset és később sem lesz számottevő.
Köszönöm a kommentet

Zs

Black Magic Women Bronzkoszorús Mestertenyészet 2010.07.23. 02:03:06

@sensimilla: Nem tudom mióta van Bulldogod, de van egy sejtésem.....Én már 17 éve tenyésztettem Bulldogokat nem illegálisan, teljesen hivatalos körülmények között, kiállitásra jártam, több Champion kutya került ki a kennelemből ami a te 17 fokos helységed ellenére nekem klimás hűtött-fűtött kennel volt. Sajnos a magánéleti problémáim miatt a szüleimre kellett hagynom őket, akik idősek és betegek lettek...ezért volt ez az állapot amit én sem tartottam helyesnek és nem volt róla tudomásom....Gyalázni és mocskolódni egyszerübb mint utána járni az igazságnak, illetve fizikai segitséget nyújtani a két idős embernek, akik ily módon kértek segitséget...megkapták

Black Magic Women Bronzkoszorús Mestertenyészet 2010.07.23. 02:14:47

@tltcbulldog: Te nagyon jól tudod, hogy én ki vagyok, hiszen amikor a ring szélén álltunk te az egy kutyáddal, nekem már akkor 4-5 nevezett saját tenyésztésű kutyával voltam jelen igen eredményesen... Nem tudom mit kerestél a lakásomban a távollétemben és készitettél tiltott fotókat....ez kimeriti a magánlaksértés fogalmát, pedig a szüleim, csak segitséget kértek tőled, mert magánéleti problémáim miatt Külföldön tartózkodtam...tehát be sem mehettél volna, mert nem vagy hatóság a tulaj pedig én vagyok, az eltünt pénzösszegről nem is beszélve, amit nem tudom, hogy a Noés avagy az RTL klub stábja vagy te vettél el...a lényeg, hogy eltünt...Én szóltam a szüleimnek, hogy forduljanak hozzád bizalommal segitségért...gondoltam itt fizikai segitségre, hogy pár aktivista segit rendbe tenni a szerencsétlen helyzetet, ami az én elveimmel is ellenkezett, de két 70 éves ember akik betegek lettek nem tudták megfelelően ellátni az igen is szeretett kutyáimat. A szaporitó telep jelző az igen felháboritó,tekintve a Bronzkoszorús Mestertenyészeti cimemre. 3 éve nem volt alom a kennelemben és a családom fentartása is nehézségeket okozott, de tartottam őket, mert szerettem. Ha figyeltél akkor azt is láttad, hogy klimás hűtött-fűtött kennel volt addig amig nem lettek a problémáim...A kutyák minőségét tekintve sem lehetett kifogás. Gratulálok a szenzáció hajhászáshoz és a sok hazugsághoz amit összehordtatok.... Pálfiné Varga Krisztina

Black Magic Women Bronzkoszorús Mestertenyészet 2010.07.23. 02:14:59

@dosmil: Ha nem értessz valamit és nem ismered a körülményeket akkor ne ugass bele...viszont kivánom neked amiket nekem kivántál, mert te is kerülhetsz még hasonló helyzetbe.... Azt sem tudtad mi az az Angol Bulldog amikor nekem már klimás hűtött-fűtött kennelem volt és Bronzkoszorús Mestertenyésztő voltam....

Black Magic Women Bronzkoszorús Mestertenyészet 2010.07.23. 02:15:08

@bullangel: Könnyű tudatlanul kommenteket irni, de a valóságot nem ismeri senki, csak a sok hazugság hangzott el, de kell a szenzáció....aki meg ismeri a valóságot az hallgat. Én kivánom tiszta szivemből, hogy sodorjon az élet ilyen helyzetbe amibe én kerültem...lehet megmutatni a megoldást

tltcbulldog · http://www.kutyavari.hu/tltc 2010.07.23. 02:18:03

Szervusz Kedves Black Magic Woman Mestertenyésztő!

Sajnálom és sajnálom. Amúgy No Komment!
Azt hiszem mi személyesen ismerünk egymást. Ezek után is NO KOMMENT!
Itt megkérem a mestertenyésztőt, ha lehet, ne zaklasson engem!
Zsargal

pinkbull · http://pinkbull.blog.hu 2010.07.25. 11:27:08

@Black Magic Women Bronzkoszorús Mestertenyészet:
Egyáltalán nem hiszem, hogy az a tény (vagy állítás?), hogy valaha klímás kennelben voltak tartva ezek és más bulldogok, bármit is kisebbítene azon a bűnön, ahogyan az utóbbi években kínozták és gyötörték őket, tudatlanságból, nemtörődömségből, bármiből kifolyólag. Erre nincs mentség, semmi. Az igazán lelkiismeretes és felelős állattartó, akár tenyésztő, akár nem az, ha már látja, hogy képtelen tovább megfelelő színvonalon tartani az állatait, akkor keres számukra új helyet, és nem hagyja őket a saját mocskukban halálra szenvedni. Mindezek után vádaskodni, illetve magyarázkodni, nos ez a valóban no comment kategória. Szerencsére mindannyiunkat minősítenek a szavaink és a tetteink méginkább. Szívből kívánom, hogy soha, egyetlen élőlénynek se kelljen hasonló sorsra jutnia és azoknak a kis drágáknak, akik a kiszabadulásuk óta már átmentek a szivárvány hídon békét és nyugalmat kívánok.

Black Magic Women Bronzkoszorús Mestertenyészet 2010.07.25. 16:32:53

@tltcbulldog: A zaklatást nem én kezdtem, beosonni valaki lakásába és titokban képeket késziteni, szerintem ez a zaklatás és magánlaksértés. A szüleim segitséget kértek...hát mondhatom nagy segitség volt. A gyerekem lelki állapotárol nem beszélve aki azóta is orvosi segitségre szorul és a környezetében kutya gyilkosnak nevezik...büszke lehetsz magadra, de igazad van, Ő " csak " egy gyerek az nem számit... Mivel ismersz tudod, hogy csak hazugság hangzott el, de nyilván neked ez is jó pont volt az RTL KLUB-nál. A NO KOMMENT megjegyzésedre pedig nagyon kiváncsi lennék, mert te is csak csodáltad a kutyáimat és a sikereimet...Te mint abszolút kezdő Bulldogos!!!!!

pinkbull · http://pinkbull.blog.hu 2010.07.26. 17:30:21

@Black Magic Women Bronzkoszorús Mestertenyészet: Te nem voltál soha kezdő bulldogos, hogy ennyire lenézel mindenkit? :)

Black Magic Women Bronzkoszorús Mestertenyészet 2010.07.27. 16:33:27

@pinkbull: De bizony voltam 19 éve, de nem okoskodtam,nem rosszindulatoskodtam hanem azon voltam,hogy minnél többet megtudjak a fajtáról és szerencsém volt, mert a legjobbtól tanulhattam 12 éven keresztül, aki nem más mint Zödág Professzor, akinek nagyon sokat köszönhetek és elismerte a tenyésztői munkásságomat!!!

pinkbull · http://pinkbull.blog.hu 2010.07.27. 17:36:20

@Black Magic Women Bronzkoszorús Mestertenyészet: Annak idején bizonyára elismerésre volt méltó, ezzel nem is vitatkozott itt senki. Legalábbis én nem vettem észre ilyesmit. A problémát az utóbbi időszak jelenti, amikor ilyen állapotba jutottak a kutyáid: m.blog.hu/tl/tltcbulldog/image/Mentett%20%C3%B6reg%201.jpg
Ez az, ami nem méltó egy tenyésztőhöz, de nem méltó ehhez a csodálatos fajtához, sem egyetlen élő, érző lényhez sem. :(

(Csak zárójelben jegyzem meg, hogy akiket ily igen magas lóról sikerült kiosztanod, egyikük sem kezdő, de nyilván ezt te is tudod...)

pottyoslabda 2012.09.02. 20:46:34

@Black Magic Women Bronzkoszorús Mestertenyészet:

Sok hazugság hangzott el? Szerintem a képek magukért beszélnek...

süti beállítások módosítása